دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم بیست و یک روز بعد با لینک مستقیم و سه کیفیت متفاوت 1080p - 720p

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
لطفا یک افزونه تاریخ نصب کنید.

دانلود فیلم بیست و یک روز بعد

در این پست از سایت اینترنتی فیلم کت برگرفته از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "دانلود فیلم بیست و یک روز بعد" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی رسانه " " مراجعه کنید.

دانلود فیلم بیست و یک روز بعد با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد – دانلود فیلم بیست و یک روز بعد نسخه کامل و بدون سانسور – دانلود فیلم ایرانی بیست ویک روز بعد

دانلود رایگان فیلم “ بیست و یک روز بعد ” همراه با سهکیفیت 480p و 720p و 1080p

کسب 7 پروانه زرین  در سی امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان

فیلم اجتماعی بیست و یک روز بعد جدیدترین فیلم ایرانی به کارگردانی و نویسندگی سید محمدرضا خندان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه در سال 1396 به شمار می رود و با درخشش هنرمندانی از قبیل ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و دیگر بازیگران سعی در تسخیر سینمای با ارزش ایران دارند. این فیلم علی‌رغم مورد توجه قرار گرفتن در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر توسط مردم و منتقدان اما از کسب جایزه محروم شد. «بیست و یک روز بعد» اما در سی امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان درخشید و موفق به کسب ۷ پروانه زرین شد.

«بیست و یک روز بعد» از ۱۱ مرداد ماه ۹۶ به سرگروهی پردیس کورش و با استقبال مخاطبان به نمایش عمومی درآمد.

ما نیز هر ثانیه، شما دوست داران هنر هفتم (سینما) را از آخرین رویدادها و اخبار فیلم بیست و یک روز بعد مطلع خواهیم ساخت و هم اکنون شما می توانید با رضایت صاحب اثر به دانلود رایگان فیلم بیست و یک روز بعد با لینک مستقیم از سایت سینماکت بپردازید.

درباره بیست و یک روز بعد سید محمدرضا خندان :

ملودرامی اجتماعی از زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده‌است:

«همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده‌ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه‌ها قسم می‌خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده… .»

بازیگران بیست و یک روز بعد که به ایفای نقش پرداختنه اند عبارتند از :

 #ساره بیات #حمیدرضا آذرنگ #امیرحسین صدیق #مهدی قربانی #جلال فاطمی #رضا استادی #سینا رازانی #حسین شریفی #مسعود چوبین #مهسا هاشمی   #راستین عزیزپور #امیرعلی محمودی #ارکین توتونچی #ابوالفضل باشی.

عوامل ساخت و تولید فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد :

  • نام فیلم : بیست و یک روز بعد
  • نوع فیلم : سینمایی
  • موضوع : اجتماعی
  • محصول کشور : ایران
  • سال تولید : 1395
  • سال انتشار : 1396
  • کارگردان : سید محمدرضا خندان
  • تهیه‌کننده : محمدرضا شفاه
  • نویسنده : سید محمدرضا خندان ، احسان ثقفی
  • فیلمبرداری : علی رضا برازنده
  • صدابردار: امیر نوبخت
  • تدوین : محمدرضا مویینی
  • طراح گریم : جلال موسوی
  • مدیر برنامه ریزی: سعید عباسی
  • طراح صحنه و لباس : کامیاب امین عشایری
  • عکاس : نوید سجادی حسینی
  • پخش : حوزه هنری

آنونس – تیزر رسمی فیلم بیست و یک روز بعد با کیفیت عالی :

کانال آپارات و تلگرام و پیج اینستاگرام ما

زمان اکران فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد :

11 مرداد ماه 1396

تاریخ پخش خانگی و دانلود فیلم بیست و یک روز بعد با لینک مستقیم از سینماکت :

97.5.15

اخبار مرتبط با فیلم بیست و یک روز بعد :

طبق گزارش روزنامه سینما از میزان فروش و مخاطبان فیلم‌های حوزه هنری، «بیست و یک روز بعد» به پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم این نهاد در ۵ سال اخیر تبدیل شد.

همچنین تولید قطعه موسیقی تیتراژ فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» توسط مهدی یراحی، به عنوان دومین همکاری این خواننده در یک پروژه سینمایی و بازی در موزیک ویدئوی اختصاصی این فیلم به کارگردانی سپهر وکیلی که با استقبال بسیار مخاطبان مواجه شد و در مدت کوتاهی به پربازدیدترین قطعه این خواننده در اپلیکیشن رادیو جوان تبدیل شد.

این فیلم همچنین به عنوان ۵ فیلم برتر ایرانی برای معرفی به «نودمین دوره مراسم اهدای جایزه فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی (اسکار)» از سوی هیات معرفی فیلم ایرانی نامزد شده بود.

دانلود بیست و یک روز بعد با حجم کم و کیفیت عالی

دانلود فیلم بیست و یک روز بعد - فیلم کت

اطلاعات
  • نام : بیست و یک روز بعد
  • فرمت : MKV
  • کارگردان : سید محمدرضا خندان
  • تهیه کننده : محمدرضا شفاه
  • رمز فایل : filmino.net
  • منبع : سینماکت
  • راهنمای دانلود

    جهت دانلود از نرم افزار دانلود منیجر استفاده نمایید. دانلود اینترنت دانلود منیجر
    جهت بازکردن فایل های زیپ از نرم افزار وین رار استفاده نمایید. دانلود WinRAR
    جهت بازکردن فایل های تصویری ( فیلم و سریال و انیمیشن ) از نرم افزار KMPlayer استفاده نمایید. دانلود KMPlayer
    هر گونه سوال در مورد این مطلب را در قسمت نظرات بیان نمایید.
  • راهنمای نصب

                                    
باکس دانلود
باکس دانلود

      نقد فیلم بیست و یک روز بعد

      بیست و یک روز بعد داستان آرزوهای به خاک سپرده شده ی استعدادهای به نان شب محتاج مانده است. داستان بچه‌های لب خط و خط‌های ابروهای قلابی مادر سرطانی ای که این حقیقت را از کودک خردسالش پنهان می‌کند اما سعی میکند به او مرد بودن را بیاموزد تا بداند که مرز باریکی است راه سوختن اما ساختن و هموار کردن مسیر سخت زندگی. داستان فیلم از آنجا شروع می‌شود که مرتضی ( با بازی مهدی قربانی) فیلم نامه اش را برای فروش به یک دفتر سینمایی می‌برد تا با فروش آن بتواند دوربینی بخرد و فیلم بسازد اما یک سوال مهم و درواقع حفره ی فیلم نامه اش کارگردان را به صرافت روایت داستان مرتضی می‌اندازد. آن سوال در دفتر سینمایی کارگردان از او می‌پرسد این است که قهرمان داستان که خود اوست چرا می‌خواهد قطار را نگه دارد!؟ این سوال در سکانس پایانی فیلم مهمترین سوال بیننده است که مرتضی چرا بعد از یک شوک بزرگ یعنی دقیقا در زمانی که شاید هرچه داشته و نداشته داده است تا بتواند داروی گرانقیمت مادرش سرطانی اش را فراهم کند و حالا می‌فهمد دقیقا بیست و یک روز فرصت دارد تا همان مقدار پول برای نوبت بعدی دارو به دست بیاورد به سراغ ایستاندن قطار می‌رود؟! پاسخ این سوال پایان فیلم و ابتدای نقد فیلم است و دقیقا جایی است که مرتضی کاری را که به برادرش میگوید را خود انجام می‌دهد. او برادر خردسالش که قرار است ترمز دستی قطار را بکشد و آخرین حلقه ی نمایش پولسازشان باشد با تاکید فراوان توصیه می‌کند که : هرطور شده قطار رو نگه دار و از هرکس و هرچیز مانعت شد رد شو چون اونا نمیدونن مامان مریضه و تو باید قطار رو نگه داری و حالا که او فهمیده است باید مادرش را هرطور که شده زنده نگه دارد و بیست و یک روز یک بار یک میلیون پول به دست آورد چه راهی بهتر از این که چنین عزم و انگیزه برای این هدف مقدس را با نگه داشتن قطار که نماد کار خارق العاده در فیلم هست به نمایش کشید.به نظر میرسد کارگردان و فیلنامه نویس فیلم این حفره فیلمنامه را که میتوانست نقظه ضعف اصلی فیلم باشه با هوشمندی تمام به موضوع روایی داستان فیلم و در انتها با یک شکل نمادین به نتیجه گیری و پایان بندی بسیار زیبا و سمبلیک تبدیل کنند و نیز توانایی خود را در روایت‌های سینمایی یک داستان به رخ بکشند.   بیست و یک روز بعد هرچند ایده‌های جالبی در بعضی از کلیات از فیلم مسافر عباس کیارستمی گرفته است اما این ایده‌های اغلب در حد داستانک‌های فرعی را در یک ساختمان کلی گرد آورده به واقع از انسجام خاصی در روایت فیلم استفاده می‌کند که صرفا بر اساس اتفاق استوار نیست و روابط علی معلولی دقیق و همچنین نسبتا پیچیده ای دارد به نحوی که بیننده را به کشف داستان میرساند و لذت این کشف را نیز در او پدید می‌آورد. مثال‌های مختلفی از این دست در فیلم وجود دارد که از جمله ی آنها می‌توان به دو سکانس حضور امیرحسین صدیق اشاره کرد در دو سکانس چنین شخصیتی را نشان داد و در ادامه او را در غیبتش و به عنوان پدر سینا (دوست و رقیب پولدار مرتضی و مهران) پرداخت کرد و سپس با نشان دادن او به عنوان پدر سینا لذت کشف این شخصیت را به بیننده ی خود داد و یا گنجاندن جزئیات خاص داستانی که زندگی را معنادار میکند و المان‌های کوچک داستانک‌های فیلم که از جمله ی آنها میتوان فیلم گرفتن یواشکی سینا از ایستاندن قطار و به تبع آن دعوای مرتضی و مهران با او و سپس استفاده از همین ماجرا برای گره افکنی تجمع 100 نفری نمایش ایستاندن قطار و حتی پس گرفتن کوله پشتی حاوی دفترچه مادر مرتضی که به مهران محول شد و یا دقت و کنجکاوی مرتضی به پستوی کلوب بازی و در زمان مناسب ورودش به آنجا برای قمار بزرگتر برای به دست آوردن پول دارو و بحران حاصل شده توسط این اتفاق و نمونه‌های مختلف دیگر توجه دقیق به جزئیات و کارکرد یافتن آنها در داستان را به خوبی نشان میدهد و این نکته به واقع تعجب نگارنده را در بردارد که چطور فیلم نامه و داستانی با اینهمه ریزه کاری و قوت روایی از دید داوران جشنواره ای که خود را بین المللی می‌داند پنهان می‌ماند؟!   همچنین شخصیت‌های فیلم به شدت از آب درآمده و پرداخت شده هستند و به هیچ عنوان بیننده را درگیر زوایای پنهانی از خود نمی‌کنند و این کار آنقدر دقیق انجام می‌گیرد که ذهن مخاطب صرفاً به پیگیری داستان معطوف می‌شود.این روند شخصیت پردازی درباره دو شخصیت اصلی داستان یعنی مرتضی و دوست باوفایش مهران آنقدر دقیقتر است که مخاطب به خوبی همراه آنها می‌شود ،برایشان ذوق می‌کند ،به رفتارهایشان میخندد ،نگران کتک خوردنشان می‌شود ،برایشان اشک می‌ریزد و صد رحمت و درود به غیرتشان میفرستد که برای رسیدن به زندگی و صرفا حق حیات ،روز و شب را یکی میکنند. نقطه تمایز بیست و یک روز بعد با فیلم‌های دیگری که اصطلاحاً آن را سیاه نمایی می‌نامند فارغ از درست یا نادرست بودن اطلاق این واژه به آن فیلمها این است که موضوع فیلم به خودی خود سیاهی و نمایش کاستی‌های جامعه نیست و این سیاهی‌ها و کاستی‌ها بستر روایت داستان زندگی به معنای زندگی دارای امید و تلاش برای همان سطحی از زندگی واقعی موجود در جامعه است چرا که شخصیت‌های این داستان آنقدر در فضای حتی سیاه زندگیشان از دید بیننده در حال زندگی هستند که دیگر رجوعات غیر متنی کنار می‌رود و تو گویی مخاطب وارد داستان می‌شود جدای از اینکه بخواهد قضاوتی کند و در حال کشف نیش و کنایه‌های بعضاً سیاسی فیلم باشد. شخصیت‌های این داستان واقعی اند و مرتضی و مادرش و مهران و پدر سینا هستند نه آنکه دقیقا بازیگری باشد که از زندگی روزمره اش درون آن نقش افتاده و از زمین و زمان شاکی است و در حال فریاد بدبختی‌هایش در مقابل لنز دوربین کارگردانان اغلب سیاسی اش بالا و پایین می‌پرد. و این هنر کارگردان است که بتواند فضای فیلمش را آنقدر درست ترسیم کند که با هدایت بازیگر بتواند یک فضای واقعی با دغدغه‌های آدم‌های آن زندگی ایجاد کند که اینکار در این فیلم به خوبی انجام گرفته است.البته به نظر نگارنده بازی نه چندان دلچسب ساره بیات در ایجاد کاراکتر یک زن خانه دار و سپس یک مادر سرطانی به فیلم لطمه زده و نیز تاکید بر گریم ایشان در سکانس ابتدایی برای مشخص شدن تمایز بیماری او در سکانس‌های بعد نیز به شدت فضای یک خانه پرتلاطم پایین شهری را غیر واقعی جلوه می‌دهد و این تنها نقطه ضعف ویژه و مشخص فیلم است. در پایان باید گفت بسیار مایه خوشحالی است که پس از مدتها یک فیلم دغدغه مند اجتماعی به معنای واقعی کلمه با تکیه بر یک روایت سینمایی جذاب و نیز مطابق با استانداردهای داستانی در سینمای نه چندان امیدوار ایران ساخته شده تا بتواند با ترسیم فضای اجتماعی حاصل از شناخت قشر مستضعف جامعه و با تکیه بر داستان و همچنین جزئیات دقیق روایی که شامل خط داستانی و صحت وجوه رئالیستی کار است گامی‌در جهت اصلاح اجتماعی بردارد. بدون شک بیست و یک روز بعد فیلمی‌است که یک سر و گردن از تمام فیلم‌های مدعی دغدغه اجتماعی این روزها جلوتر است و دیدن آن در سینما و استقبال از آن می‌تواند یک عامل تعیین کننده در راه کارگردان این فیلم از همین فیلم اولش باشد. به عنوان یک بیننده در سینما با لحظه لحظه ی فیلم زندگی کردم و برای کارگردان جوانش آرزوی موفقیت دارم.
      دیدگاه کاربرانانتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 0
        • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
        • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.